حفره امنیتی که در همه نسخه های ویندوز وجود دارد
دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
حفره امنیتی که در همه نسخه های ویندوز وجود دارد
23 / 7 / 1394برچسب:حفره امنیتی ویندوز,MS15-109,مایکروسافت,, ساعت 17:53 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

 

اخیرا یک حفره امنیتی جدیدی در سیستم عامل ویندوز پیدا شده است ،شرکت مایکروسافت در بسته به روزرسان نرم‌افزاری خود که هر ماه عرضه می‌شود، وصله‌ای را گنجانده که نصب آن بر روی همه نسخه‌های ویندوز از ویستا تا 10 ضروری است.

 

این شرکت هشدار داده که در صورت عدم نصب این وصله هکرها می‌توانند از راه دور و با نفوذ به مرورگر اینترنتی Internet Explorer کدهای مخرب خود را بر روی رایانه‌های افراد قربانی اجرا ‌کنند.بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مشکل امنیتی در مرورگر اینترنتی جدید مایکروسافت موسوم به Edge وجود ندارد.این وصله ضروری MS15-106‌ نام دارد و مربوط به نحوه مدیریت object ها در حافظه رایانه است؛ هکرها به علت این مشکل قادر به سرقت اطلاعات لاگین به سیستم و همین‌طور دستکاری برنامه‌های نصب شده و همین‌طور پاک کردن داده‌های مختلف خواهند بود.

شناسایی این مشکل که حتی سیستم‌های مجهز به نسخه‌های قدیمی ویندوز سرور را تهدید می‌کند با همکاری چند شرکت امنیتی و از جمله ترندمیکرو، فایرآی، وری ساین و از این قبیل صورت گرفته است؛ دو وصله بسیار مهم دیگر در این مجموعه به نام‌های MS15-108 و MS15-109 مربوط به ویندوز هستند.

لازم به ذکر است در صورتی که هنوز ویندوز خود را بروزرسانی نکرده اید بهتر است برای آنکه از حفره امنیتی در امان بمانید ویندوز خود را هرچه سریعتر بروزرسانی کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





---------------------------------------------